Uutiset

Tampere-talo, Tampere Filharmonia ja Muumimuseo yhteisen brändin alle

Tampere-talo, Tampere Filharmonia ja Muumimuseo yhteisen brändin alle

Kulttuuri- ja kongressikeskus Tampere-talosta tulee kesäkuussa kolmen tamperelaisen kulttuuritoimijan koti, kun Muumimuseo avautuu talossa 17. kesäkuuta. Kolmikon toimiminen saman katon alla tekee talosta entistä merkittävämmän kulttuuri- ja matkailukohteen niin kotimaassa kuin kansainvälisesti. Uudistusten myötä Tampere-talo, Tampere Filharmonia ja Muumimuseo ovat yhtenäistäneet brändi-ilmeensä. Tampere-talon julkisivulle on nostettu mm. valokyltti, ja uudet verkkosivustot avataan kesään mennessä. Yhteisen ilmeen lisäksi kolmikolla on omat logo- ja värimaailmansa.

Tampere-talon brändi-ilmeen siniset sävyt on haettu talolle tunnusomaisista Kimmo Kaivannon taideteoksista. Tampere Filharmonian värimaailma on puolestaan otettu vaskisoittimien kullasta ja jousisoittimien puisesta pinnasta. Tampere-talon ja orkesterin logoissa sekä koko kolmikon yhteisessä brändi-ilmeessä esiintyvä T-kirjain saa muotonsa viidestä viivasta, eli nuottiviivastosta. Muumimuseon omassa ilmeessä komeilee Muumipeikko, ja vihreä väri on poimittu Tove Janssonin alkuperäisteoksista.

Brändi-ilme on suunniteltu yhteistyössä mainostoimisto 358:n kanssa.

 

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Voit käyttää näitä HTML tägejä ja attribuutteja:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>