Pirkanmaan Osuuskaupan verollinen myynti vuonna 2019 oli 1 092 miljoonaa euroa, joka oli edellisen vuoden tasolla. Toimialoista päivittäistavarakauppa kasvoi yhden prosentin, käyttötavarakaupan sekä ravintola- ja ABC-liiketoiminnan myynti pieneni edellisestä vuodesta kaksi prosenttia johtuen Kodin Terran ja ravintola Tuopin sulkemisesta sekä erityisesti polttonestekaupan hintakilpailusta. Ruoan verkkokaupan myynti kasvoi vuoden aikana peräti 37 %.
Päivittäistavarakaupan palveluita parannettiin avaamalla uusi Sale-myymälä Jankaan ja uudistamalla nykyinen Sale-myymälä Nattarissa sekä S-marketit Mäntässä, Viialassa ja Food Market Herkku Hämeenkadulla. Prisma Ideapark remontoitiin uuteen Prisma-konseptiin. Panostukset ruoan verkkokauppaan jatkuivat keräilykapasiteetin kasvattamisella ja uudella noutopisteellä Linnainmaan Prismassa.
S-market ketjun uudistukset lähtivät liikkeelle tammikuussa 2020, kun S-market Tesoma Tampereella avattiin uudessa S-market-konseptissa. Tavoitteena on vuoden 2020 aikana päivittää suurin osa Pirkanmaan Osuuskaupan S-marketeista uuteen konseptiin. Prisma Linnainmaalla tehdään kevättalven aikana kalusteiden ja konseptin päivitysinvestointi, S-market Pirkkala laajenee vuoden 2020 loppupuolella Prisma Pirkkalaksi. Ruoan verkkokaupassa lisätään edelleen ruoan noutopisteitä, laajennetaan kapasiteettia ja kotiinkuljetuksen aluetta.