Pyynikin Brewing Company nappasi toista kertaa peräkkäin Suomen arvostetuimman olutbrändin kunnian Taloustutkimus Oy:n mukaan.
Arvostetuin olutbrändi-kategoriassa oli mukana panimoita, joiden tuotteita on myynnissä Suomessa. Pyynikin käsityöläispanimo päihitti jälleen kilpailijansa kaikissa kolmessa mittarointikategoriassa: kuluttajatyytyväisyydessä, yleisessä arvostuksessa sekä suositteluissa.
Pyynikin käsityöläispanimon arvostus on kasvanut jatkuvasti tuotannon ohella. Alkuvuodesta tamperelaispanimo aloitti oluiden ja muiden juomien valmistuksen myös Viron Haljassa, mikä nosti Pyynikin tuotantokapasiteetin 30 miljoonan litraan vuodessa. Tuotanto Haljalassa mahdollistaa Tampereen tuotannon keskittymisen artesaanioluisiin sekä uuden maailman trendeihin.
Kiinnostus Pyynikin tuotteita kohtaan on kasvussa myös ulkomailla, sillä uusia vientiavauksia on käynnissä useampaan maahan. Viime vuonna arvostettu talouslehti Financial Times listasi Pyynikin Euroopan nopeimmin kasvavaksi panimo-alan yritykseksi.